HIPNOTYZUJĄCY WARSZAWIAK U DIORA

Rodowity Warszawiak – Bartek Stokowiec ma zaledwie 17 lat i rok temu został odkryty na Instagramie (@spatif) przez swoją agencje Embassy Models.

 

Debiutował na wybiegu u Roberta Kupisza (Anarchy 2014) co było przełomowym momentem w jego karierze modowej. Następnie wyjechał na paryski tydzień mody, gdzie został dostrzeżony przez jeden z najbardziej luksusowych domów mody – Diora. Tu warto wspomnieć, że już wtedy pracował u niego przez sezon wiosna/lato 2015 na wyłączność (exclusive)! Prezentował jego kolekcje przez dwa kolejne sezony (lato 2014/15 oraz zima 2015), a w tym roku został zaproszony do Chin na powtórzenie ostatniego pokazu (Repeat Show Guangzhou 2015).

Na swoim koncie ma również kontrakt wyjazdowy do Tokio oraz uczestniczył w tamtejszym tygodniu mody, na którym zrobił praktycznie wszystkie pokazy. Podczas dwumiesięcznego wyjazdu nie ograniczył się tylko do wybiegu, lecz zaliczył wiele kampanii dla marek odzieżowych (m.in. RageBlue), lookbooków (WTAPS) i edytoriali (4x Fudge Magazine).

Wpadł w oko również Krisowi Van Assche (lato 2014/15, zima 2015), ucznia samego Armaniego – Edmunda Ooi (zima 2015), a także Vistuli i Maćka Sieradzkiego.

W czasie jego wizyty w Mediolanie uczestniczył w sesjach dla jednych z najlepszych magazynów na świecie ‚FuckingYoung Magazine’ i ‚The Greatest Magazine’, gdzie fotografem był Alessandro Furchino. Zdjecia Bartka ukazały sie w internetowym wydaniu francuskiego i brytyjskiego Vogue, a także w Vogue International. Aktualnie jest twarzą najnowszej kampanii polskiej marki odzieżowej CHOMISAWA oraz został ambasadorem najbardziej popularnej restauracji w Warszawie – AIOLI Cantine Bar Cafe Deli i AIOLI inspired by MINI.

 

Gratulujemy i trzymamy kciuki za naszych przedstawicieli na światowym runku mody!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *