ZUO CORP+ : ŻYJ TAK JAK CHCESZ

Po długiej nieobecności medialnej, ZUO CORP+ przedstawian najnowszą kampanię wizerunkową na rok 2016. Marka na stałe zrezygnowała z pokazywania kolekcji sezonowych, dlatego projekty nie są dedykowane konkretnej porze roku czy okazji. Stąd też motto kolekcji : Żyj tak jak chcesz, podkreślające indywidualność, wolność wyboru, szczerość oraz wiara we własne niegraniczone możliwości – to główne założenia, którymi Bartek Michalec projektant ZUO CORP+ kierował się przy projektowaniu najnowszej kolekcji marki.

Całość utrzymana jest w duchu gender – free. Denimowe kurtki, spodnie, bawełniane bluzy z nadrukami, t-shirty i płaszcze zostały zaprojektowane z myślą o osobach, które swoim stylem chcą uwolnić się od kulturowej kategorii płci, a nawet zerwać ze stereotypowym podziałem ubioru. Każda sylwetka jest opowieścią o dopracowanym detalu, przełamującym klasyczne formy.

Kolekcja jest powrotem do korzeni ZUO CORP+, czyli nowoczesnego designu z architektonicznym detalem, konkurującego z zagranicznymi markami sieciowymi. Na nowo definiuje kierunek w którym w przyszłości chcą podążać założyciele marki.

Wszystkie proponowane modele odszywane są w Polsce, z wysokiej jakości tkanin, sprowadzonych z Włoch oraz Japonii.

Oficjalnej premierze kolekcji towarzyszy kampania wizerunkowa autorstwa Adama Plucińskiego. Możemy w niej zobaczyć Orinę Krajewską, młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek, muzę duetu ZUO CORP+, jak również gwiazdę kontrowersyjnego filmu ,,MODELKA” Charlotte Tomaszewską oraz wieloletnich przyjaciół i znajomych marki, wspieranych przez modeli i modelki, z czołowych polskich agencji.

Proste czarno – białe zdjęcia przedstawiają grupę osób, zróżnicowanych względem wieku, poglądów, płci oraz orientacji seksualnej. Barwne i ciekawe postaci, często wymykające się ogólnie przyjętym normom – to właśnie obraz ZUO CORP+ i tego, że swoją wyjątkowość tworzymy sami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *